unrequited love

okej, det har just kommit över mig hur lite lön jag kommer få i juni. och juli. får ångestsvettningar när jag tänker på att jag ju dessutom kommer ha en hyra på typ 600 kr mer. vill grina, men det hjälper ju inte precis.

att jag varit i västerås igen och spenderat way over min budget gör ju inte saken bättre. shoppingstopp råder på obestämd tid.

imorgon ska jag avnjuta min sista lediga dag på ett tag (tror jag) med en fika med juppe.
fakta: om du aldrig äter tills du är mätt så ökar du din livslängd. snacka om en easy way till ett längre liv! tydligen mår man inte bra om man gör så, men man blir äldre. frågan är då hur man prioriterar. jag vet ju att jag hatar att känna mig mätt, så jag kanske blir gammal?

snart är maj slut. okej, det där lät aningen pessimistiskt, men det är ju sant! måste jobba ihjäl mig först, sen kan det få bli juni, med flytt, erikas student, PL och annat skoj.


jag är förövrigt en såndär person som har sned självbild. så ni vet.


nu skiter jag i det här.


och förresten. vill man få sig en funderare över bibeln kan man läsa femte mosebok 23:2.
adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Usch, får panik över hur lite pengar som har tjänats. Hugaligen! Och jag som ska åka utomlands ett tag också. Det blir nudlar i sommar känner jag nu. Hoppas för allt i världen på att skattepengarna trillar in i början av juni bara, som de bör göra! :)

2011-05-17 @ 20:57:17
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0