minst ett tusen gånger i ett tusen sånger

23.23 är klockan nu och jag ligger i le säng med datorn på magen. helt otroligt obekvämt och säkert ergonomiskt dödligt.

23.24.

har streamat ett serieavsnitt. brukar tycka att det är drygt att ha datorn i sängen, det blir så varmt av laddaren, men nu när lägenheten är näst intill inklädd i en ishinna så är det helt okej faktiskt.


idag på jobbet kom den första barnönskelistan adresserad till "tomten på nordpolen". eller okej, det stog faktiskt "tomten I nordpolen", men eftersom jag förutsatte att barnet inte haft en totalt skev uppväxt och tror att tomten bor i norra Polen, så la jag den bland den avgående posten. tydligen är det så att alla brev adresserade till tomten hamnar på terminalen i tomteboda (fyndigt...) och de barn som skrivit avsändaradress får en present. and yes it's true. vi på posten mutar kidz. inga julklappar av citymail little children!


well all right.

twittrandet tar sig. mina followers gör det väl inte i samma takt direkt. vafan liksom?!


meneee. sova nu. kneg tomörrow!


nazi nazi, som den alltid så politiskt frispråkige erika säger.

med andra ord, godnatt.





Kommentarer
Postat av: den farliga

haha gött med brev till tomten!



Jag la till ditt twitter på bloglovin för att följa, men det verkar tydligen inte funka! hur gör jag bäst?

2011-11-17 @ 12:55:22
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0