No love lost

He's out of my aparment och jag kan diska, plocka kläder och annat såntdär osexigt och mamma-aktigt som man låtsas som att man inte bryr sig ett skit om när man inte är ensam..

heeeh.


mörkt är det också. ett riktigt jävla skitväder. första advent och närmre tio grader varmt. vad hände?

i egenskap av brevbärare: global warming, I embrace you. som vanlig, dödlig världsmedborgare dock.. nä.


huvet sitter i skruvstäd som vanligt på söndagarna. idag beror det nog inte på alkoholen dock, eftersom jag tog det rätt försiktigt igår. det är nog snarare gårdagens på gränsen till febriga feeling som sitter kvar. är inte inplanerad att jobba imorgon och funderar på att säga nej tack om de ringer. bättre att chilla och hoppas på att förkylningen aldrig bryter ut istället, så jag kan jobba tisdag som redan är bestämt, samt inte riskera att sabba halsen och rösten tills nästa helg. får inte hända.



ett mediokert blogginlägg senare ska jag dra på mig byxor och diska. därefter rullar vi mot Oda-dejt på dreambook. fabulous.


adjÖ

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nejdu, blir du förkyld har vi alt-kris, och det går inte!

2011-11-27 @ 11:58:11
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0