suck my cockiness

sitter och håller tummarna för att min familj ska vilja komma hit snart. de är på gymnasiet på nån öppet hus-kväll för millis. jag tkr att de kan komma och hjälpa mig med gardinstången. tänkte byta gardiner, men det är en skruv som jag inte får upp som hindrar mig i mina planer.

var nere på stan med oda för ett tag sen. hon har dåligt inflytande på mig när jag blir shoppingsugen. köpte två tröjor (likadana med i olika färg) och ett par tights. 450 spänn bara väck. jag som skulle spara till julklappar. livet suger.


ämnesbyte:

ryska kan nog vara det språk som fascinerar mig mest. vill förstå, vill kunna prata. eller asså. alla icke germanska och icke romanska språk är kul att lyssna på. vore jag bara lite mer motiverad och lite mer driven hade jag nog pluggat det. ryska alltså. vet en kille som har lärt sig det själv. ballt som fan!

och ja. jag impas av sånt.



JA de kommer! feeett!

något mer som är fett är att det är fredag imorgon! och att det är löning i helgen. att nya krogen öppnar och att jag och oda ska umgås.


ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0