A lack of understanding

gårkvällens känsla håller i sig.
 
behöver verkligen, verkligen plugga. fan vad jag hatar känslan av att inte vara riktigt ledig. någonsin. redan.
 
var ute och gick 5 km nyss. tänkte köra samma runda en gång till i eftermiddag. en mil jämt klingar bra liksom.
 
 
igår gjorde vi (tyvärr) världens godaste cheesecake. åt varsin bit och nu står 3/4 av den kvar i kylen. Axel är visserligen här och hjälper oss nu, men asså. var är pappa när man behöver honom?
 
nu blir det kaffe och dödskakan. fan vad god den är!
 
wii
 
jag och halva sambon en blöt kväll i vässan förra hösten.
 
 
förresten. jag har inte ögonen tätt ihop. det är jag jävligt glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0