no line to the horizon

okej, världens scare. datorn dog. alltså DOG dog. gick inte att reparera, inte att systemåterställa, kunde inte startas. jag svimmade och grät om vartannat. det löste sig. hur vet jag inte, men det gjorde det. nu lever min kära igen. är lite rädd att det bara är temporärt dock..
 
usch
 
sambo är borta och kommer intehem förrän inatt nån gång. pubrunda utklädda till tanter står på ingenjörernas agenda ikväll. vill SÅ gärna se dem! hoppas att tove tar bilder, för ner på stan tänker jag inte ta mig en gång till i vätan!
 
jag borde läsa lite i mina kursböcker, men kan inte koncentrera mig alls. alls. har nog utvecklat nån typ av adhd under dessa år jag inte studerat. istället har jag plockat ihop lite kläder till helgen. fan vad svårt det är att plocka ihop outfits. jag klär mig mkt efter väder och humör, vilket båda är faktorer som man inte riktigt kan förutspå såhär just nu. kollar på högen av kläder och känner att jag nog packat med mig så att jag blir någorlunda nöjd iaf. casual, inget kortkort eller genomskinligt blev det, men snyggt, skönt och "jag".
 
får väl lov att vara nöjd med det I guess.
 
nu blir det te och apelsin.
 
i love fika
 
!
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0