i love her because she moves in her own way

När allt är lugnt, när jag är lugn och ledig, då kommer den. Bebislängtan. Åh! En dag..
 
Jag är befriad från kökstjänst idag i alla fall! Lycka! Istället sk ajag ta min nyvunna frihet ut på powerwalk innan det börjar regna här. Håller tummarna för att slippa bli blöt. Svensk sommar </3
 
 
Ikväll ska mormor firas på födelsedagen. Det känns som att halva världen fyller i juni. Om fem dagar är det dags för mammas big 50. Själva skeendet omtalas enbart i termer om hur trevligt det ska bli att åka till Visby. Själva egentliga anledningen till att vi frivilligt sätter oss tre timmar enkel resa på en färja är med andra ord HÅRT sugar coated. Det gör dock ingenting. Då det inte blir någon resa neråt Europa för mig i sommar så blir Gotland ett bra substitut.
 
 
Nu ska jag gå och störa Millis och Viktor. Sånt som storasystrar ska göra och därav är något av världsmästare på.
 
Adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0