låt mig va din enda vän

Känner mig ineffektiv och stressad. Inser att jag kanske inte jobbar snabbt nog trots allt. Måste kanske börja skriva på uppsatsen? Eller? Men hur skriver man när man inte vet vad man ska skriva, för att man inte har något material att skriva om än?
 
Suck.
 
Sov för länge idag. Alldeles för länge. Tänkte dra ut och gå nu, för att känna att jag gjort något vettigt. Långpromme och sen en kaffe. Japp
 
Att komma på frågor till intervjuerna imorgon har inte varit helt enkelt, det ska gudarna veta! Skräcken är att man ba jahapp, det var det, kollar klockan och så har det gått typ 15 minuter. Den ångesten!
 
Längtar till tiden då det bara är skriva kvar. Det är mer min grej. Producera text. Heja heja! 
 
Sen längtar jag till Valborg också. Om det är fint väder. Annars är det mest drygt.
 
 
Nähepp. Snabba tights på och sen ut i soooleeen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0