Joker and the thief

At Julias place just nu. Ska sova här så jag har lite försprång imorgon då jag ska befinna mig på körskolan 06.30, sharp. uh! det ska nog gå bra. Får man bara benen över kanten så.. eller eh, luftmadrassskanten. Luftmadrassen som dessutom läcker som Gud vet vad. skoj!

Var nere i underjorden och sjöng en trudilutt idag igen. Kul som vanligt. Kändes lite flummigt och kom fel på nån stämma, men de var nöjda. Några grät till och med en svätt. Gulligt.

Gjorde ett teoritest nyss. jag hatar att jag typ får ig på alla. Hata. Jag kommer aldrig klara det där äckliga teoriprovet! Jag var ganska hoppfull, men nu känns det verkligen skit. Hoppas halken går bra imorron, annars får jag kalla fötter à la frysbox. Nej, kallare! Ungefär så kallt osm det var när jag och julia gick hem hit nyss, iklädda våra 1700-talskläder i den mörka, snöiga decemberkvällen. Jag testguidade lite och hon var nog nöjd. En väldig inlevelse fick jag till oxå, till de som stod vid busskurens stora nöje, haha.

Kaffe och dirty, sexy money snart. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0