I'm allright

Onsdag morgon. Klockan är just nu 9,19 och ute är det snö och is. Kylan verkar hålla i sig. Skönt på ett sätt, för då kan man ha sina höstskor ett tag till utan att bli helt blöt och lerig om fötterna. Man fryser kanske lite om tårna, men det får man ta. Vinterskor är inte min grej helt enkelt. Köpte ett par nån gång i typ nian, men kan väl inte säga att de använts flitigt. Det blir så jobbigt varmt när man ändå går inomhus hela dagarna.

Hade körlektion igår igen. Kändes fett bra! Fick den välbehövliga egoboost som krävdes för att jag nu ska känna mig riktigt peppad inför uppkörningen. Om en månad kan jag ha körkort. Skål för den! :)

Just nu sitter jag och letar efter bra grejer i cyberspace. Vi treor ska tydligen hålla nästa lektion i samhällskunskap för tvåorna och berätta on USAs statsskick. huva! Jag tog åt mig att snacka lite om kongressen, högsta domstolen och vita huset. Får se hur det går, med tanke på att jag än så länge bara har besökt hemsidor som exempelvis facebook.com och blogg.se, haha. Jag lär ju ha nån typ av bokstavskombination så svårt som jag har att fokusera.

Maja är sjuk idag. Fan va dåligt. Gillar inte när folk är sjuka, speciellt inte nån av mina classmates. Eftersom vi bara är sex brudar så märks det så jävla tydligt när nån fattas. Nej, folk ska hålla sig friska så de kan busa med mig om dagarna. Blir så tråkigt annars :(


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror du lider av ADBUST

2008-11-19 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0