Kids

Idag ringde julia när jag och erika var ute och åkte bil. Det var intressant. Har hittills aldrig behövt prata i mobilen samtidigt som jag kört. Det var lite mer komplicerat, men jag klarade. Erika var stolt. Dock var det svårt att höra vad julia sa eftersom erika inte ville vrida ner stereon bara för att våran favoritlåt med killers (read my mind) var på. suck. Hon verkade dock ha det trevligt på vernissagen i västerås. Detaljerna kommer väl imorgon.

Är jättetrött och känner att jag vill borsta tänderna. Vill bara hinna med en egenhändigt ihopsvängd latte på africafe innan jag raspar de små gaddarna. Dusch kanske också? Eller nej, det gjorde jag igår. Måste vara snäll mot min hy. En wash up bara så är jag på banan igen.

Nej, kaffe var det. Adjö.

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0