Sheepskin tearaway

Ute snöar det igen. alla har åkt iväg och här sitter jag all by myself. planen är att snart sätta mig och läsa, locka håret och efter det börja på nåt kreativt som involverar svarta fotoramar, sax, överblivet paketpapper, festivalband och svartvita foton. får se vad det resulterar i.

nyår är som vanligt ett frågetecken. mamma tycker att jag med vänner kan vara med på deras nyårsmiddag. vore ju iofs ganska kul, och så kan man eventuellt åka in till stan senare om det är något som drar. återstår att se. förra året kan inte upprepas eftersom E ska på fest.

imorgon tänker jag tvinga med erika till avesta. måste köpa hårnålar och kolla efter tröjan som jag ska ha om jag så måste sälja en liter av mitt eget blod för att ha råd med den! Såg dessutom idag att pappa hade en jättesnygg stickad tröja i svart, lila och turkos som jag inte skulle ha nåt emot att låna. jag framför min förfrågan och får då såklart till svar att det är en italiensk tröja (märket kan jag inte uttala) som har stickats med en stickmaskin som är jävligt speciell (av vilken anledning kommer jag inte ihåg) och att den var för dyr för att spilla öl på.

kul då.

nån dag är väl karln inte hemma. då ska jag provmysa i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0