Smile like you mean it

En försummad blogg. I apologize.

Johanna mitt i livet har just denna vecka varit ganska buzy. att undvika influensavaccinet är bara det en heltidssyssla. just nu är min ena fingertopp jääättekall. jag blir lite rädd.

Igår fikade jag med julia (i tio minuter) och cissi (drygt två timmar). Sistnämnde har gått och köpt sig en systemkamera som tar finfina bilder. med andra ord får man ett objektiv i fejjat så fort man visar sig i hennes närhet. det gör inget. mycket prat och skratt blev det iaf. avslutade kvällen på norrmanska tillsammans med ingrid och karin westman. vi glänste på musicquiz och kom trea, vilket vi levde på resten av kvällen.

imorgon blir det utgång, men först sångövning. känner mig sjukt otaggad at the moment, men det blir nog bra tillslut. får dessutom vid Gud inte glömma att jag har arbetsintervju på måndag. har redan glömt bort vilket tid.

sorti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0