Ingen poäng

Kommer gå segt att skriva ihop nåt här idag känner jag, så ha inga höga förväntningar!

Sitter och pratar med Anna på msn och lyssnar på nordpolen, min nya kärlek sedan fools gold.. hade lyssnat pytte innan, men efter den kvällen blev jag kär.

Korta stycken blir det oxå. Korta stycken och korta meningar. Kanske bara för att det är så jävla bekvämt. Hoppas att inte Jenny läser. Hejdå svenskabetyget!

Ska repa barnteater idag igen. Det behövs! Kul att jag måste tänka över mina repliker en stund så att jag undviker samma fraser hela tiden! Haha, så blir det när det improviseras. Ska plocka ihop lite rekvisita och käka nåt innan jag går. Det kan bli sent ikväll.

Expedition vinden är påbörjad och avslutad. Det var så förbannat trångt däruppe att jag fick använda erika som verktyg för att komma fram. Hittade lite gamla kläder, men inte det jag letade efter. Resväskan är nere nu iaf så det är bara att sätta igång med packningen. Africa, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0