Lucy street

Jag slingrar mig från matten igen! Började lite för ett par timmar sen, men det gick åt skogen. Har tydligen hunnit glömt hur man gör already. well. Så nu har jag gått runt till syskon och andra och letat skivor som är mina. Man lär göra det nån gång ibland i det här huset, annars ser skivstället ut som en sexåring som håller på att tappa mjälktänderna. Alltså fullt av gluggar. Inne hos lilla lillasyster hittade jag hits for kids 5, som pinsamt nog faktiskt är min. hon fick behålla den. Minns när hon var fem, trotsig som få och lyssnade sönder en låt på den skivan. Gruppen hette tydligen Lucy street (var tvungen att gå och kolla) och låten hette Girl next door. Kommer ihåg hur den går.

Första textraden:
"Nothing really matters if I can't be with you now."

Sticket:
"Every time I'm around you, I never know what to say
Every time I'm around you, you take my breath away"

Över sju år har gått. Nu när man förstår är den galet enkel. Ändå känns det som att jag nyss fått en örfil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0