Jesus take the wheel

Härligt trött i benen efter en dag i uppsala med Jullebulle. Kul att vi stressade satan till bussen innan vi började ana att den nog faktiskt går annorlunda på sommaren... En snubbe kom mycket lägligt och bytte tidtabellerna och vi såg att vi nu helt plötsligt hade 40 minuter att slå ihjäl. Easy på stationen i sala... Det blev mat för J och chill för mig.

Väl i uppsala såg vi det underbara. 50% rea på weekday. Det var så glädjetårarna fylldes på i ögonen på oss. Hittade äntligen de jeansen jag velat ha så länge, för halva priset! Underbart! Jeans, tröja, klänning och solglasögon fick följa med hem. Kul att jag köpt tre par solisar i år. Kul att mina älsklingar är borta nånstans efter en efterfest hos julia. KUL! Det var mina absoluta favoriter och jag känner att jag aldrig kommer tycka om några andra lika mkt som jag tyckte om dem! En dag ska jag skriva ett sorgeinlägg här, tillägnat dem!

Erika och Cia har kollat på Sunes sommar och nu glor de på Sixten. Jag älskar Sixten! Hoppas att mammas ginzabeställningn kommer snart! Höstlegender, Ocean's thirteen och Stolthet och fördom (den "gamla" versionen med Colin Firth) är on it's way och jag längtar mitt ass off!

Midsommar imorgon och det verkar som att jag och Jule hamnar i Runhällen. Kan nog bli riktigt, riktigt kul!

Nu är det candytime!
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0