No one is completely faithful

Nu har jag städat lite och känner mig helt galet slö. Gick upp klockan tolv och väckte erika. Tror att jag ska börja vända tillbaka dygnet lite. Det känns betydligt bättre att vakna runt tio halv elva...

Erika och Katarina skrev ut kartor igår. Kartor äver borlänge. Nu tror jag faktiskt att jag även en aning slirig kan hitta hem till Kattis under PL. En liten bit och gå, men det bllir nog bra. Varm dusch är dragplåster nog! Hoppas verkligen att vädret ändrar sig tills dess annars kommer vi ju frysa sönder!

Millis gör tonfisksallad nere i köket. Hon är sur för att jag inte vill hjälpa till. Kan hända att jag går och gör det snart, snäll som jag är (när jag vill). Har dessutom lyckats övertala erika att följa med mig till sala imorgon. Mission: nya glasögon del 2, samt gummistövlar! Pappa tänker ge mig pengar till dem verkar det som. Min pappa är typ bäst.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0