Kom säger dom



Saturday night och äntligen dags för sista melodifestivaltävlingen. jag menar hur lång tid kan det ta och vaska fram en vinnare? Ska kika film så fort tvn med alla kanalerna blir ledig. Ettan, tvåan, fyran känns ju lite lamt. Det enda som finns att tillgå på övervåningen dock.

Har plockat lite på mitt rum idag. Sorterat kläder och plockat nålar från golvet sen det senaste syprojektet. Gör lika ont varje gång man kliver på en knappnål, så idag tyckte jag att det fick vara nog! Har även konstaterat att jag behöver en hoper nya galgar om det ska gå att få nån ordning i garderoben. Yes.

Nu lyssnar jag på Vapnet och känner att jag nog behöver lite kaffe om det här ska gå. Vill festa, dock lite sent påkommet.

I wanna go foxhunting! Are you with me?
hahaha

Kommentarer
Postat av: Karin

haha alla gånger Ginny ;)

2009-03-15 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0