The prettiest thing on saltcoast beach

Företaget har ätit upp min lördag. Skissa, mäta, rita, måla, stryka. Karin tog precis med sig bror sin och åkte hemåt och jag är helt sjukt trött! Imorgon måste jag städa lokalen och egentligen åka till kusinerna, men det kan hända att jag måste vara hemma och ordna företagssaker då med. Funderar på hur saker kommer sig... stannar där. Jag vill verkligen träffa Josse, var längesen, företaget får faktiskt ursäkta!

Melodifestivalen på tv. Jag vägrar. Ska nog ta en välbehövlig dusch för att få bort färgen på kroppen. Ser ut som att jag nog får gno endel. Lite masonit som ska målas en gång till också. Jag vill egentligen bara sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0