You got nothing on me

Har räknat lite åt företaget och kommit till insikt att vi är i stort sett panka. happyface (ironi).

Erika läser i Mötley crüe-boken nu vilket betyder att jag måste vänta tills hon sätter sig här och jag kan smyga ner och sno den. Tror dessutom att hon ligger före nu. Ödesdigert. Då kan hon tala om snaskigheter för mig och förstöra spänningen, hmm.

Kikade in på HMs hemsida idag. Det skulle jag inte ha gjort. En hel massa snyggt hade kommit in. Är på jakt efter en riktigt snygg klänning, gärna blommig, som ska passa med korallfärgade over-kneestrumpor och vita tygskor. Ska även skaffa ett par lila tygskor som blir jättesnygga med blå cheap mondays, en fräsch tisha och ray-bans i nån tuff färg (gärna gröna, lila, röda eller gula). Längtar nåt sjukt efter sommar nu!

Jag skulle öva stämmor. Det gick bra tills jag kom till sista låten. Äckelsång! Måste beklaga mig för mamma när hon kommer hem hur hon kunde fått en sån omusikalisk, tondöv, notblind unge. Hon kommer bara skratta och sen spela stämman en gång och sätta den. idiot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0