Radiosong

Företaget ska sälja idag. Sitter och lyssnar på reggae och gör i ordning lite. Just nu är det några killar från burundi här och pratar franska med maja. Maja är cool, hon kan typ allt om språk och kultur. Hoppas att vi får mycket sålt idag, det behöver vi nu såhär på slutet för att allt ska gå ihop.

Behöver saker som distraherar min hjärna från att ramla utför och flyga iväg. Vill bita någon. Det blir väl Karin som blir mitt offer även denna gång, för när ord inte räcker till blir jag fysisk. Jag önskar. Blundar och önskar att jag kunde sen in i framtiden, bara en liten glimt.

Om hundra år är alla döda ändå.

Men nu tänker jag på molntuss en stund till och sen ska jag äta lunch!

Kommentarer
Postat av: Karin

aj!

2009-05-07 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0