Stjärnfallet

Aldrig rätt tid, aldrig rätt plats.
Det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats


Sitter och ska skriva om Five Points. You know, det där stället i New York som på 1800-talet räknades som ett av de farligaste ställena i hela världen att vistas på. Det ska bli kul! Får se om jag hittar bra fakta bara.. sen ska jag dra upp filmen Gangs of New York som handlar om just det. Oh, som svar på en fråga jag fått, det kan faktiskt hända att den filmen är en av mina favoriter!

Julia har franska. Jag är inte avundsjuk. Brevid mig sitter Karin och jobbar med nån spanskauppgift. Jag har inte läst språk sen förra året. Det är läskigt hur snabbt man glömmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0