You can be handsome and I'll be pretty

Feber och hosta. svinis?

omg jag vill inte! men tydligen ska det vara mycket feber om det ska vara influensan. tror inte att några tiondelar räknas. måste vara friskare än friskast på lördag (och söndag) ju!

asså jäääävlar va kul det var igårkväll uppe vid gruvan. har saknat de så mycket nu under sommaren och hösten. har inte skrattat på mycket på riktigt länge. pepp på lucia nu! alla som läser detta måste komma ner i gruvan och se oss! det blir great.

en snorig grej är att jag när jag inte sitter vid datorn kommer på hur mycket kul som helst att blogga om, men när jag väl sitter här så är det borta. so sad. är alltså en bra mycket roligare person i verkligheten än här...?

skulle inte tro det.

just nu gör jag till exempel något så roligt som att ladda upp bilder från helgen på fejjan. kommer nog några här också snart.
  

nu orkar jag inte mer. soffan nästa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0