Cheating on you

tänker för omväxlings skull låta bli att börja inlägget med hur gårkvällen var utan istället säga att julia messade nyss och sa att hon och josef spelar med navet på rockland på fredag. någon som vill med? ska försöka dra i cissi, som dessvärre jobbar till tio.. vore vekrligen jättekul att få höra de live! tror det bli grymt!

för de som läst erikas blogg och sett bilderna med texten "så minns vi 2007" så måste jag bara få ställa en fråga, helt öppet: var fan är mina ögonbryn? varför ser jag ut att vara tretton? den som har svar är välkommen att höra av sig.

nu till gårkvällen. sjukt trevlig och härlig, trots det faktum att karin flyttar till usa nästa måndag. sventas, norrmanska och hotellet. pretty mucg hela sala alltså. sara, emma och vix hoppade hotellet medan jag, julia, cissi och karin kramade ur det sista ur en fredagkväll mitt i månaden i vad som kan vara en av sveriges dödaste städer.

kom på att det nog inte finns nåt som heter dödaste. död, dödare, dödast... låter inte bra.

millis pojkvän var här för första gången idag. såg inte mycket av honom eftersom hon gömde undan honom mycket nogrannt efter att jag och erika hotat med mandomsprov.

här kommer bilder i varierande storlek. en på karin, för att hon flyttar och det suger lite. en på julia och cissi klockan tre på natten när julia tycker att det är en bra idé att ringa alla hon känner. och en på sara som är på festhumör. grymt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0