The sinner in me

Två härliga kvällar på raken följs av den tyvärr oundvikliga söndagskvällen. Black sunday afternoon. Sjukt kasst humör som så ofta annars. Frustrationmoment 1: jag behöver ringa ett samtal (blir förmodligen min död), 2: tågbiljetter är vidrigt dyrt och jag vill åka till karlstad, 3: datorn är långsam.

Fredag kväll spenderades på rockland. julia och josef hade premiärspelning med navet. galet bra! de andra banden var även de grymma. en schysst kväll helt enkelt. körde bil och var nykter. skönt att vakna dagen efter helt befriad från ångest!

Lördag morgon åkte jag in till sala igen och hämtade erika som var bakis. letade hejdåpresent åt karin och tog en mysfika på johanssons. På kvällen hölls överraskningfest hemma hos karin och nu har vi setts för sista gången på över ett år. känns bara så knäppt!

känner att det blir ett ganska oinspirerande och segt inlägg det här.

imorgon ska jag borra ner mig i soffan hela dagen med bob dylans memoarer och bara njuta av att vara arbetslös. riktigt bra bok förresten. läs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0