Never never

verkar inte som det blir nåt hoffmaestro ikväll. ingen annan är sugen, så jag kommer tillbringa kvällen at home vad det verkar. trist.

igår var det filmkväll hos ante. åkte dit med anna och mona och hann med att se tre filmer (!) innan vi åkte hemåt igen. vi såg the ten, taken och drag me to hell. the ten handlade om de tio budorden och var verkligen boring. taken var sjukt bra och drag me to hell var bland det äckligaste och vidrigaste jag sett. fyfan! nu pallar jag varken tanter, knappar elller näsdukar!

har varit ute och gått med erika och axel. stannade vid skolan och spelade lite fotboll. I still got it kan jag lova. ohja!

sara spelar i parken ikväll. har fortfarande inte bestämt om jag ska dit eller inte. lutar åt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0