Boys don't cry

Sitter här med en hunger som inte riktigt vill gå bort trots att jag ätit rostat bröd. har ingenting att äta som jag inte redan ätit den här veckan (det är tisdag) så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta vartefter hungern tar över mina sinnen. riskera bristsjukdomar och helt enkelt koka pasta kanske...

försöker packa ihop lite mer på rummet. gillar inte att leva i stök och vill därför helst bara anlägga en stor brasa mitt på golvet som jag matar med möbler och annat smått och gott. inte som att jag har speciellt mkt och packa, och inte som att jag ska flytta särskilt långt.. inte som att jag ska flytta till... australien.... hrmhrm. det ska axels vän olle göra. jag är inte avundsjuk. jag vill åka dit dock, men inte så jävla länge!! folk tar alltid i från tårna, why? to make some kind of statement? det är mkt en småstad kan ställa till med.

ute är det höst på riktigt nu och tyvärr kom den väldigt tidigt. tittar på bilder från den förra bara för att påminna mig om att det behöver ju inte vara så jävla illa med höst ändå. en bild från en förfest i högdalen. sanna fyllde 21. efter detta blev det sjuka mängder vitt vin på söder, och donken för andra gången denna dag (heeeh)


undrar hur petros kort ser ut. det har jag aldrig sett, om det ens finns kvar.


Gry sover, utomhus. finns det möjligen ett bättre scenario som inte betyder att hon måste lämna tomten? jag tror inte det! hade henne inne i vad som kändes som en timme, men när jag tittade på klockan hade den rört sig... sju minuter!! sjukt.

och hur bra kändes det att göra av med en tredjedel av sommarens fetaste lön enbart på räkningar igår?! jo det kändes såå jävla bra att jag inte tänker skriva det här.....


städa, packa, äta.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0