Boys get their toys and girls get their dolls

mår kasst. hatar när min ämnesomsättning/mitt blodsocker inte vill vad jag vill. har legat darrande på soffan sörplandes druvsockerlösning innan maten blev färdig. har inte repat mig än riktigt, men hoppas på förbättring inom en snar framtid.

idag började millis åttan. imorgon börjar erika studentåret. stört! och jag då? hur håller man koll på sin ålder när man inte går i skolan? är åldern ens viktig då längre? på fredag fyller jag år, den sista födelsedagen värd att fira, den sista födelsedagen man riktigt har längtat efter. sen är det mest bara siffror, för att inte tala om ångesten när man fyller jämnt. denna 30årskris, 40årskris osv. jag kommer vara en sån med åldersnojja. vid 40 kommer jag bli en cougar, haha! leva ut mina tonår, som verkligen sjunger på sista versen nu, och som har varit mycket, men inte särskilt vilda. sen har ju jag och julia våran rocklandsmorsor-pakt. leopard, rödfärgat hår och stilettboots. men det blir väl mer 50årskris kanske?

jag vill ha löön!

ibland undrar jag under vilken sten jag kommer att hitta min motivation och liksom.. aptit på livet, eller hur man ska uttrycka sig (har vänt på väääldigt många nu). melankoli och vemod känns så last year.. 

nu ska jag hänga med Gry. bara hon och jag hemma och jag riktigt känner hur hon vet att jag inte tycker om henne med mer än halva hjärtat. ska jobba lite på vår relation och försöka vara mindre genomskinlig.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0