Du ska sluta dina ögon och aldrig vara ensam

Börjar känna viss stress över tentan nästa lördag. har idag insett hur mkt jag itne kan och hur sakta jag faktiskt pluggar. efter helgen är det jag som skruvar upp tempot betydligt! måste dessutom låna bok nummer två nån jävla gång. aaah!

silvergruvans dagar med start imorgon 10,30. kom kom! jag börjar inte förrän vid 14 och ska då hålla till nere i underjorden. kommer frysa nåt helt otroligt och börjar ladda upp med sockor, vantar och vinterkängor. på kvällen är det pubkväll i konstmästargården, även där: kom kom och drick öl och vin! får se hur det blir med den saken för mig, som börjar jobba tidigt på söndag. jag och emma ska bädda rent hela vandrarhemmet (!!) innan det är dags för lunch och nerfärd. hade varit grymt att vara några till, så med lite tur kommer nog linnéa och hjälper.


har ont i magen. tror det är för att jag drack juice. fan då.

tänker ta en pluggpaus på ca två timmar. behöver vila, för trots att jag gick upp halv elva är jag trött som ett as. livet sliter på en rakt igenom klen kropp.

adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0