Head up

Skippar vässan med kasin idag och tar det på fredag istället.

har redan nu börjat fundera på om jag verkligen hittar att köra bil i sthlm. jag menar det är ju förfan helt psykosvårt! vet vart jag ska och när jag väl är innanför tullarna ska det nog lösa sig, men vafan förorterna är ju ett enda myller! Måste prata med pappa.

hungrig som ett as. pallar som vanligt inte göra mat. jag menar vem orkar koka potatis, som inte ens är gott när det väl är klart? ska tjata på millis så kanske hon vill åtminstone hjälpa till.

en bild hade kanske varit på sin plats, men det har jobbats mkt och knäppts lite kort.

gårkvällen hemma hos maaike var top noch. spelade ett asroligt spel med tågvagnar. jag och minéa kom sist, men vi vade iaf en grym plan! bezzerwisser gick sämre, iaf för mig. jag, linnéa och andreas krossade sedan alla på pictionary. helt sjuka teckningar fick vissa till också (läs andreas). ska nu sitta på whiteboarden i personalrummet! efter en pratstund i bilen med minéa åkte jag hem och sov.

pissigt väder ute och gry är hunden från helvetet.

adjö


Kommentarer
Postat av: Minéa

Bilden sitter på plats för everyone to see :P Hahahaha!

2010-08-02 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0