I'm stuck in a city but I belong in a field

såg på face att stina letar hyresgäster till lägenheten i götet. jag hade varit sjukt sugen om jag inte redan haft en i höst.

mormor ringde och frågade om jag ville ha skjuts till sthlm på lördag morgon. ja tack sa jag. sjukt skönt att slippa köra själv! dessutom bra om de vill hem lite tidigare än mig så måste jag skynda mig på stan och gör då automatiskt inte av med lika mycket pengar. awesome! har dessutom bestämt att drottninggatan är strängeligen förbjudet. alla dessa hm som hjärntvättar en och gör en sugen att slå till. nejdå. ska åka till medis och inte försvinna från söder förrän det är dags att åka hem. lika så bra.

lön i nästa vecka. även första veckan av vakuum. skrämmande kombination måste jag säga! funderar på om det går att sätta lås på kontot.

skämt och sido, nu måste jag börja plugga. gick upp tio och har fortfarande inte satt igång. ibland undrar jag om mitt undermedvetna vill klara den här tentan, eller om det vill leva lite on the edge. detta är vad man får efter att ha skött skolan i alla år...

vi har ny tvättmaskin. asbra att slippa springa till grannar och tvätta! den gamla gick sönder i helgen och vi tvättar sjukt mycket har vi märkt nu när det inte går


måste...öppna...boken


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0