another head hangs lowly





idag var det min mobils tur att få en omgång av Gry. kul då. mammas kommentar till det hela var att hon då inte tänkte köpa en ny mobil åt mig.

nehe.

erika ska få en, för att hennes blev uppäten först, men inte jag, bara för att hon hittade min några veckor senare.

jag bara älskar rättvisa

något jag inte älskar är gry, som idag dessutom kräktes ur näsan i soffan. som tur var inge mycket.


i övrigt då.. linnea är jättesjuk och jag är orolig inför helgen.

ge mig nästa månag nu. då är allt över och jag kan koncentrera mig på nåt jag däremot tycker mycket mycket om. julen.





adjö 




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kära nån, den där hunden måste vara ... hemsk. Plötsligt känns det inte så illa att vara stark hund-ogillare.

2010-12-08 @ 15:12:52
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Minéa

Hahahahahahah! Men... så det går inte att få tag på dig via mobilen nu då alltså? Eller? :P Hemsk, var rätt ord för hunden. Men men. Hon är ju söt.

2010-12-08 @ 18:23:28
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0