hold on

Imorse dök ännu ett bekant ansikte upp bland postfacken. Marika! Har inte setts sedan vi delade en tågresa nån gång i våras och nu bor hon i umeå. "du kommer bli fast här, ge dig av härifrån medan du kan!" var hennes första ord. och utan vidare gick jag idag hem med vad som började som fyra dagar i julveckan och nu vuxit till hela januari månad. wiho!


är hemma på landet igen och har kollat på sex and the city med systrarna. broren (axel) är fortfarande livlös. jag har hunnit med att vara vaken i sex timmar by now.

ett problem som kvarstår i mitt livspussel är vad jag ska göra med all min lediga tid hela nästa månad. att jobba förmiddag gör att jag har fem eftermiddagar i veckan utan någonting. att fara mellan stan och landet går ju inte. jobbigt och dyrt. jag får helt enkelt sova på dagarna, så att det blir som att jag jobbar kvällar istället för morgnar.. så får det bli!


nu ska jag för ovanlighetens skulll gå och krama gry


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Nice med jobb! om du jobbar förmiddag kan du ju hoppa på ett tåg på fredag eftermiddag och glida ner mot Linkan :D Dock funkar det nog inte förrän i februari så vi får hoppas på ytterligare förlängning :)

2010-12-27 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0