morning theft. ungrateful

insomnia för andra natten i rad. mår som en sophög idag. är verkligen inte van att ha uppfuckad sömn. när jag lyckats somna kommer pappa och slår på taklampan och säger att jag har telefon. KUL DÅ. dessvärre har jag fått tacka nej till ett jobberbjudande idag. mitt samvete ångrar sig, men min kropp och mitt psyke tackar mig. att spendera en hel dag med högstadieelever kändes som att jag kan göra en dag när jag faktiskt sovit.

nu ska jag istället häfta upp ögonlocken och åka till avesta och beta av lite julklappar. vet inte vad jag ska ge erika, men tänkte att det nog bara är att köpa något jag själv vill ha fast en storlek mindre. hehe


adjö



Kommentarer
Postat av: Minéa

Hahahahahahahaa! Men det var ju jag som sa att hon skulle ringa dig! :P Hehehee, hon ringde 07.15 till mig. No way in hell tänkte jag! Sen kom jag att tänka på dig :) Men, men. Kanske nästa gång.

2010-12-06 @ 12:14:37
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: den farliga

Skulle du ha varit i färnebo? Jag var där och seriöst, folk säger att högstadiet är jobbigt, men femmorna höll på att ta livet av mig!

2010-12-06 @ 16:04:01
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0