fulla för kärlekens skull

min lägenhet är så kall att det riktigt drar när jag sticker ut händerna utanför de dubbla filtar jag ligger under (iklädd dubbla stickade tröjor, leggings och långkjol). elementen står på max och ändå kunde jag inte sova inatt för att jag frös så mkt. täcke, två filtar (vilket är allt hushållet äger och har) samt fullt påklädd. vaknade så fort huvet hamnade över täcket, för då drog det kallt. det är helt sjukt detta!

finns nästan ingen mat, så det ska bli spännande vad jag ska hitta på och äta.

nu kom jag på vad jag ska laga till. jävlar vad gott det ska bli.

har kombinerat reprisen av så mycket bättre med ett 25 minuters telefonsamtal med linnea. multitasking på hög nivå. hon lät inte frisk. nu är det bara att hålla tummarna inför nästa helg!

längtar efter gossip girl. har blivit som en drog. kan komma på mig själv med att längta efter det mitt i veckan. herregud!

adjöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0