Time is so precious, and it's slipping away

Gry har bitit sönder fjärren till tv:n. Vi är nu fast med tv3. Både jag och pappa hade gråten i halsen när vi upptäckte det, det vill jag lova. har nu avnjutit ett innehållsrikt och givande avsnitt av veckans kanin istället för nyheter.

Efter mitt samtal till emma rosslande min telefon dessutom till och sa adjö forever. Mitt nummer går för närvarande till en nokia 3510i. den väger mer än vad jag gör efter ett julbord. blir typ hål i fickan när man har den på sig. jag vill grina.


nu ska jag istället lägga mig i sängen och läsa en bok. punkboken är utläst och passande nog blir det på måndag ett program om groupies på tv.

tre snygga ladies som figurerat i boken:


bebe buell. (förövrigt la madre de liv tyler. hittade ingen bra ensambild på henne, sjukt söt dock)



sable starr (som började sin groupiekarriär med iggy pop när hon var 13!) 


patti smith. som enligt mig var så jäävla snygg som ung. precis lagom androgyn, precis lagom sliten utan att vara äcklig, precis lagom cool.



nu ska jag läsa.

adjö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Går groupieprogrammet på tv 3? :)

2010-12-10 @ 10:10:14
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0