bakgator, jag mötte dig på bakgator

Kom på en idé nu och har big plans för när erika kommer hem. hoppas att hon är på någorlunda bra humör... om allt går som jag planerat kommer det komma upp ett resultat här ikväll.

ska snart hoppa in i duschen.


än har det inte gått upp nåt ljus och det är väl bara att inse att jag kommer få det twice as hard några dagar längre fram när denna förbannade videräckelkurs ska tentas av.

börjar snabbt göra upp planer för nästa fas i mitt liv. den som universitetsavhoppare. råna någon och åka utomlands ett tag? hoppa på en annan utbildning/kurs? söka jobb? (fyfan jag ryser vid tanken) och om jag nu bestämmer mig för att söka jobb, vilken stad? dra iväg långt bort? göteborg? vore ju underbart.

den som har en aning om vad den vill göra med sin framtid är en lycklig människa.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0