She can shake it just like J-Lo when the bedroom lights go down

stal rubrik från erika.

ser fram emot sonisphere! många skulle nog kalla mig popsnöre, jag med i många avseenden, men ibland gör grymt hårdrock mig svag i knäna.

wolfmother till peace and love. jag är sååå kluven. babyshambles till arvika och wolfmother till pl. it's not fair and I think you're really mean, för att låna från lily allen.

orkar jag ta 848 till uppsala 06,30 imorgon för att hinna med ett bra tåg till sthlm? svar nej. orkar jag komma försent till föreläsningen? svar nej. dilemma.

nu ska jag grina inombords en stund och sända hat till vintern och tankar av oförstående och förakt till dom som förtjänar det. efter gårdagen har det gått upp för mig att det faktiskt är en hel hög som borde kliva ner från sina höga hästar och sluta trampa på oss som är på jorden. idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0