Broken boy soldiers

Navet har spelning i Stockholm och jag är inte där. Jag är frustrerad över att jag jobbar imorgon, annars hade jag definitivt varit på plats. pissigt att jag gör det även nästa gång tillfälle ges den 10e augusti. om jag itne lyckas byta bort den, men jag har bytt turer flera gånger nu så chanserna krymper.

Sitter och lyssnar på raconteurs i min ensamhet. ska snart luta mig tillbaka efter en lång dag av jobb och bläddra i hm:s höstkatalog.

ikväll är det twin peaks på tv!

idag har jag namnsdag. två personer har uppmärksammat detta. därav ingen i min familj. jag känner mig bortglömd och ensam... not. har dock blivit lovad tårta på fredag. vilken lyx!


en bild för att påminna mig och alla andra om att jävlar va gött vi hade det förra vintern!


anyway.

önskar jag hade lite glass. god glass. här finns bara nån typ av vanilj och mango, sjukt äckligt.

duschen nu!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0