Please don't deceive me, I'm just so easily fooled

I don't believe it
I won't believe it
I'm not sad
I understand
That's how it goes


mindre än tio timmar. ja ja ja. Juliaaaaan.

gud vad töntig jag är känner jag, som längtar så extremt mycket. gud vad extra töntig jag känner mig när jag tänker på det faktum att jag ännu inte riktigt har förlåtit mig själv för att jag inte gick på hans spelning på göta källare i vintras. å andra sidan ville ingen följa med och att dra till sthlm ensam föra tt gå på spelning känns lite sådär.

anyway. nu ska jag packa. hann inte med det igår, fan. mulet är det också och tydligen ska det regna. aah.

biljetten, ladda mobilen, fixa kontanter, snabbkolla en karta så att jag hittar. första gången jag kör upp till pl (borlänge också för den delen) på egen hand. usch, don't like.

hinner inte mer nu, måste skrida till verket.

imorgon kommer julia upp, det ska bli kul. ikväll ska jag vara lite onykter, ung och dum. wiho!

adjöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0