all good things come to and end

Det knackade på dörren. jag vägrade öppna (som vanligt) så erika sprang och gjorde det. det var ett jehovas vittne.. har jag dåligt samvete? svar ja. hon har iaf brutit sig lös nu och friden har åter lagt sig över vårt hem.

kvällen hos sara var trevlig. jag tyckte dock inte om nån av drinkarna vi gjorde. möjligtvis cosmo efter en egen liten modifiering av innehållet... tyckte att allt smakade för mkt alkohol. I'm a wuzz

jag har brutal ångest över sommaren, sådär mkt att det känns som att min själ är för stor för min kropp och vill klyva den mitt itu och att jag inte kan fokusera på nånting mer än hur hysteriskt fort jag andas. aaah

jag vill ha pengar.


jag vill inte till sthlm imorgon! dock är det bara några timmar, så jag ska nog överleva.

ibland undrar jag vad det är jag vill egentligen, om ens någonting alls. vad jobbigt det är att inte ha lust med någonting, inte kunna komma på en enda utbildning som verkar kul, inte komma på en enda grej man vill jobba med, inte ha något att brinna för, inte ha någon att brinna för. Jag behöver planer, entusiasm, a spark, anything!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0