Come with me to Italy

jag är ensam. åskan hänger i luften. jag är rädd.

hade skrivit ett långt inlägg och skulle bara publicera. borta. helvetes....

det handlade bland anant om kläder och pengar. eventuellt en inte alltför stor förlust. det handlade även om dagens fläskiga rubrik i lokaltidningen.. tydligen har de hittat killen som försvann uppe i skogen här i krokarna i höstas. så tragiskt och otäckt att sådant inte bara händer i beckfilmer utan även här, in the very verklighet! en kvinna var ute och gick med hunden och hittade hans kropp. är bara så otroligt tacksam att det itne var jag som sprang på det fyndet! hade eventuellt lagt mig och dött jag med. nej skämt åsido, det är förjävligt det som hänt.

usch

jag känner en liten stress. en ganska stor stress som ibland tar sig uttryck i ångest (var vänlig se listan som jag gjorde för nån vecka sen). jag är uppsatt på scehma för sommaren vilket betyder att jag har en deadline. jag måste lära mig så mkt. måste öva, fundera, träna. jag kan inte själv, jag har dåligt med tid och motivation just för tillfället. är nervös. betvivlar min förmåga. hur gudomligt skönt vore det inte att ha en mentor. en väns om redan kan och som kan hjälpa mig. visa mig. tyvärr är mina inom detta område kunniga vänner alltid väldigt upptagna och har en miljon bollar i luften samtidigt. fan.

nu ska jag kolla om dagens tyra show är något värt att se. ska tydligen handla om en brud vars ben inte slutar växa...

adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Hej! Jo, jag ska upp till gruvan imorgon och hänga med lite. Kolla runt och så. Du kanske vill följa med? Om du är hemma i Sala? :)

2010-05-20 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0