I don't mind if you don't mind


jag och herbert hälsar sommaren varmt välkommen


erika tar stekig bild på johanna som varit ute större delen av dagen iklädd kostymbyxor (note to self: gör aldrig det igen!)


haaaalleljuaaah! idag var jag hos naprapaten. hjälp vad det knakade, men nu är ryggen rak och icke-öm igen. skönt!

åkte till sala under stor stress imorse. erika hade tagit mina tygskor och det var varmare än helvetet självt utomhus. fick ett hysteriskt sammanbrott men fick sedan ett tips om vart mina ballerinaskor som varit borta så länge befann sig... under erikas säng..... av alla ställen. fyfan. hann iaf in i tid, blev knäckt i ryggen och åkte sen hem till mormor. vi satte oss i solen på terassen, vilket jag får sota för nu. röd. kliar gör det också damn it. efter lite mat åkte jag tillbaka till stan och träffade erika och axel. köpte smink (hatart') och käkade glass i skuggan på johanssons.

imorgon blir det pluggdag och senare i veckan måste jag tänka hur jag ska göra med gruvan.

millis håller på och försöker lära sig spela gitarr. wonder why.......

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0