Svarta linjer

Lider av hunger och muskelryckningar. det andra värre än det ena. jobbigt när det twitchar i låren. en riktigt annorlunda känsla.

inga spännande nyheter idag. har åkt 10.59tåget från sala till stockholm. mött upp sara vid pendeltågen, gått på föreläsning om kalla kriget och dess följder och sitter nu här och väntar på mat. ja jag vet, jag är bortskämd som väntar på att någon annan ska laga min mat. men ibland pallar man ju bara inte.

ska snart lägga upp en plan för hur jag på kortast möjliga tid ska lyckas fixa skorna åt karin. är ledig imorgon och ska försöka få tag på ett par nike-sneakers med nåt mörklila på (har en massa plugg som även det måste göras, därav tidspressen). tror jag kommer ihåg hur de ska se ut. förövrigt fyller hon (karin) 20 år idag. wiho! på lördag ska det firas ordentligt. har i vanligt ordning inte funderat ut nån bra present. har tagit hjälp av mamma, men hon somnade medan jag pratade. gillar när folk lyssnar...

imorgon ska det bli soligt. längtar! vad som helst förutom grått och blåsigt duger för mig, tack.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0