The thought of you going away makes me feel like I'm dying

Trött. känns som att jag skriver det var och varannan dag här. trist av mig. får lägga av med ärligheterna för att undvika uttråkning.

förresten. det verkar en del människor köra på som ett vinnande koncept... but i don't know about that in the long run alltså..

Igårkväll firades charlies fördelsedag med en förfest och därefter hotellet. väl där träffade jag väldigt överraskande på niklas och jonis som satt och tittade roat på när sala roade sig. haha! blev erbjuden efterfest i en kolonistuga, men jag kände att kvällen var way too young när det kastade in handduken och lämnade stället.

bilder från förkrök hos charlie:

jag och fia busade med en påse ahlgrens bilar


design.


birthday boy med slips i illerskinn. smakfullt.


anna: "charlie har du en sony ericsson-laddare?" C:"aa det ska ligga en där nånstans"




danni.

har skjutit luftgevär med systrarna och axel. jag sög. fick en träff men sen.. som vanligt segrade manligheten trots 3 mot 1. skadal!

nu vila ögonen. gossip girl om en knapp timme. ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0