If I have to go, I'll be thinking of your love

I love listor! både att läsa och att fylla i. vet att man kanske borde vara cool och säga nåt i stil med "ööö jag vet, skittöntigt, men jag hade så jääävla tråkigt" som alla skrev på bdb runt 2007, but that won't happen! Håll till godo med info om moi, för ikväll kommer det inget djupare än såhär.


FAKTA

Smeknamn:
Jojjo, Jozjoz, couscous, bingo (erikas påhitt)
Födelsedag: en gång om året den 27e augusti
Bor: i en väska. nejmen. hälften på gränsen täby/danderyd, hälften utanför sala
Arbete: studerar statsvetenskap och är så snart som möjligt färdigutbildad guide vid sala silvergruva


FAVORIT…

Färg:
att bara titta på rött eller lila. när det kommer till kläder så svart, no doubt.
Plats: en solig uteservering, en svettig klubb med bra musik, hemma i soffhörnet.
Drog: vänskap, ömsesidigt beroende
Fordon: tåg
Film: arizona dream (äälskar dragspelsmelodin, kan komma på mig själv att nynna på den titt som tätt), high fidelity, walk the line, american history x, m fl...
Djur: kaniner (barnsligt förtjust i dessa luddiga små djur) och katter
Affär: Weekday! och välsorterade HM och Monki.
Serie: vänner
Café: johanssons i sala. hahaha
Skor: kängor, converse eller kinaskor.


BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
ofta. och har jag ingen spegel kollar jag mig i tunnelbanefönstret.
Gnälla: om jag inte mår bra
Skrika: När humöret sviker
Sova: På gränsen till för mkt
Drömma mardrömmar: mycket sällan
Drömma sexdrömmar: Oftare än mardrömmar, men inte heller det så ofta att jag blir oroad
Försöka vara annorlunda: Unik kanske, men inte direkt annorlunda. kan inte se poängen i att försöka vara det om man inte är det av naturen.
Klä dig i svart: Oja!
Ha sex: ..shit happens..
Hata folk: Inte till höger och vänster, men det finns personer som man undrar om nog inte min lilla värld vore en bättre plats utan...
Lita på folk: Tyvärr för ofta

NÄR…

Åt du senast:
två timmar sen ungefär
Läste du en bok senast: annat en kurslitteratur? isf kanske en dryg månad sen
Var du på konsert senast: drygt två månader sen. min beloved krunis
Köpte du något senast: idag
Kysste du någon senast: över tre månader sen
Svor du senast: svär hela tiden.
Sjöng du senast: sjunger hela tiden
Klagade du senast: när jag kollade på nyheterna..
Är det sommar: så fort det blir juni!

VEM…

Saknar du:
nån som inte finns
Rörde dig sist: asså bara en touch så var det kanske millis. kram.. julia eller sanna
Kysste dig sist: en som kanske inte borde gjort det
Gjorde dig riktigt glad senast: Julia
Fick du sms från senast: Emma

HAR DU…

För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Jag är en tvångsperson hela jag
Någon annan psykisk sjukdom: Jag är en ångestperson hela jag
Färgat håret: Ja, men inte på länge nu
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: a word one or two too many efter alldeles för mkt vin nån gång har väl alla sagt..
Bra självförtroende: inte så det stör
Kysst någon: är väl inte så att jag kastar mig på folk, men om nån försöker besvarar jag väl den..
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: till julia, efter alkohol.. är nog alldeles för sparsam med det egentligen. (att säga att jag älskar de jag älskar alltså. inte alkohol for Gods sake)
Varit kär: inte "på riktigt"
Blivit kär i någon på nätet: Nej!
Dumpat någon: har aldrig haft ett förhållande av den typen
Blivit dumpad: se föregående
Velat vara otrogen: vem skulle jag isf varit otrogen mot? haha

HUR….

Går du:
med tårna något innåt och ofta satans fort
Fördriver du tiden: läser bloggar, plockar undan saker, pratar med systrar.. beror på var jag är
Mycket pengar har du: tillräckligt, men vem vill inte ha mer?
Tjänar du pengar: genom att krampaktigt hålla mig kvar i den akademiska världen
Ofta diskar du: sällan eller aldrig
Ofta städar du: huset? i stort sett aldrig.. på mina domäner: oftare
Ofta träffar du din familj: på helgerna
Mycket äter du: normalt. eventuellt lite under normalt pga slarv


ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: mot vänner, mot andra inte
Arrogant: mot de som jag anser förtjänar det där och då
Osäker: tyvärr alltför ofta
Blyg: ja
Smart: kan jag nog faktiskt säga att jag är, ja
Sentimental: hahaha jaa, som en gammal tant
Pratglad: återigen, mot de jag redan känner så ja, men mot omvärlden nej.



god kväll/natt/tidig morgondag på er snorungar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0