What clowns are we

Here's a thought:

Varför är det många gånger så att i pop/rockband är sångaren (som ju enligt normen frontar bandet, förutom i mötley crue då sixx stal allas thunder) helt utflippad och liksom den som är weird åt alla i bandet? Den som bär upp hela imagen och sätter hela bandet på kartan? Jag har här två äckligt lika exempel:

Robert Smith, The Cure (bildkälla)


Henrik Berggren, Broder Daniel (bildkälla)


jag menar.. en (på synintrycket) helpsyko kille omringad av till synes helt vanliga random guys! Väldigt random när man kollar.. snudd på tråkiga ser de ut! (och jag vet inte vad som hänt med teodor jensen på bd-bilden!)

men aja 

Det är sånt jag sitter och tänker på när jag inte har nåt att göra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0