bust 'em in the light

pappa gav mig tisdagens DN kultur och tänkte att jag nog skulle gilla den. det gjorde jag.

kan knappt  inte vänta på Viktors soloplatta som kommer ut i vår. han satsar numer på electropop med inspo från klubblivet. kan bli hur fett som helst!




asså check this out! tydligen är det en universell sanning att man som måndagsbarn är snygg (behöver nog inte ens nämna att jag är född en måndag). fast nog hade jag trott att gustaf var måndagsbarn alltid.. mhm mhm.

och här kommer trumfkortet:

Pilen pekar på Viktor Norén och ser ut att utgå från ett öra.. MITT öra. Löve it! Vi stog med andra ord brevid varandra en HEL mando diaospelning på peace and love 07. livskvalitet, mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Minéa

Jag är född på en onsdag.. det lät ju inte allt för bra :/ Hehehe!

2010-11-11 @ 14:31:21
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag är söndagsbarn... Tur i allt man gör var väl att ta i en aning, men jag kan ju inte påstå att jag har det allt för illa heller. Kanske det ligger nåt i det? Men då krävs nog en större undersökning med bra urval också. intressant!

2010-11-11 @ 16:34:16
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0