i'm not a robot.

hemma på landet.

erika har klippt sig jättesnyggt. ser ut som tjejen i lindexreklamen. exakt som henne faktiskt! önskade att jag var lite snygg jag med. är inne i en riktig utseendesvacka just nu. allt för att jag toppade håret. det är ful längd. och fulare lär det bli, för går jag till en frisör kommer de vilja ta av typ allt för det är för slitet. vill ha hår ner över brösten. mycket nice!

hatar vidervädret som är ute. snö på tvären och isvindar. är verkligen inte redo för ännu en vinter. in fact så vet jag inte vad jag är redo för egentligen.

erika vill gå ut på lördag. jag vet inte jag. hundra spänn för att komma in på hotellet. vidrigt. fick min lönespec idag. med hyra och redan nu liggande räkningar så har jag redan gått back 300kr. det innan julklappar och mina lilla matbit är inköpta. det kom en tår då, det gjorde det. jag orkar inte. jag gör verkligen inte det!


nu ska jag sätta mig i soffan och längta tills imorgon då jag ska färga håret.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0