Marble house

Åter hemma i stan.

Erika har åkt på fest. hon visste till vem hon skulle men inte vart han bor. bra där! tur att hon har axel ibland. själv sitter jag och klappar på mina riktigt rejäla knutar i håret. riktiga korvtovor har det blivit. usch. smärtan att kamma ut dem är jag dock inte upplagt för just ikväll.

just nu skär det i mitt huvud av the knifes låt the captain. ser även att det blivit skav på mitt relativt nymålade nagellack. det ser förjävligt ut och jag har inget att ta bort allt med så jag har nu tre alternativ: skrapa bort bara på den drabbade nageln och måla på en annan färg på just den (har inte det nagellakcet som nu är på naglarna här eftersom det är millis), skrapa bort på alla naglarna, eller helt enkelt abra låta det vara. alternativ tre är uteslutet för just nu är det allt jag kan tänka på att min ena pekfingernagel ser halvblind (ja?) ut. fakk. lutar åt att ta fram en kniv, skrapa och sen slänga på svart på just den nageln.

överväger att inom en snar framtid ta kontakt med ett par av mina vänner. först måste jag dock känna av lite. känner mig ostabil i kroppen. det gör jag ju å andra sidan jämt nästan.

jaja.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0